Krabice na mobily

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Středa Červen 12 11:28:24 CEST 2019

Tohle bohužel třeba při vysvětlování tranzistoru začátečníkům nefunguje. Naopak na táboře s tím problém nemáme a nikdy ho nebylo potřeba nijak řešit. Prostě vícedenní pobytová akce a jedenapůlhodinový kroužek je něco jiného.

PH

From: Pavel Poucha
řešení je skryto v druhé větě Tvého dotazu. Mám čerstvou zkušenost, byl jsem minulý týden s 20 dětmi na Škole v přírodě  (5.třída). Normálně jsme se  domluvili, ať si zavolají domů, sourozencům atd, na výletě vyfotí něco zajímavého (to dokonce bylo i jako soutěž) a jinak ať s mobily neblbnou. A šlo to bez nějakých hloupých stíněných krabic....