HE3DA

Čtvrtek Červen 6 18:42:29 CEST 2019

Pokles 3% po 50 cyklech buď nemusí znamenat nic, pokud se kapacita dál
srovná na relativně stálou hodnotu, nebo po 1000 cyklech tam může zůstat
40% kapacity (lineární pokles), nebo to po dalších 500 cyklech zdechne
úplně. Tohle měření neříká o životnosti baterky vůbec nic, bylo by
potřeba tu životnost doměřit až do konce a na různých kusech z různých
výrobních šarží. Pokud to výrobce v Horní Suché nezvládá sám, jistě by
to šlo domluvit o pár km vedle ve zkušebně ve Feraku v Raškovicích.
Poradili bychom si i s vyšším napětím článků :-)

Pokud je cena baterky daná aspoň z části cenou lithia, koupil bych
raději LiFePO4 kde vím, že to těch 5000 cyklů vydrží.

Anděl

---