Re: OT: malá klimatizace

Petr Ko pkod.cz na gmail.com
Pondělí Červenec 29 16:51:51 CEST 2019

Zdravim,
Zminovane chladici jednotky jsou zjednodusene ekvivalentem vnejsi jednotky
splitove klimatiace nebo vnejsi technologii lednicky. Takze interface jsou
trubky s chladivem a v chlazenem prostoru musi byt jeste vyparnik.

U Peltiera vidim hlavni problem v trvalem prostupu tepla relativne dobre
tepelne vodivou strukturou clanku coz znamena dost zmarene energie. Delta
teploty chladicu muze byt klidne -10 na +50 pro zachovani alespon
minimalniho teplotniho spadu na chladicich a tim i prenosu tepla. Ne
nadarmo se mala lednicka do auta tezko nachladi pod pod mrazu pri el.
prikonu >100W .

Petr