Re: OT: Připojení hadice ke kompresoru

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Červenec 29 07:20:02 CEST 2019

dobry den.
mam tu ted na stole taky jeden kompresor, menili jsme lednici a prave
jsem hledal nejaky odlucovac.
predstava je odlucovac typu olej stece po vypnuti zpatky do kompresoru.
nekde jsem slysel reseni banka z medene trubky a v ni nejake spony/vlna
z medi, asi jako na pajce k cisteni ?
to by podle me asi fungovalo dobre.
nebo neco profi ?
nechtel bych resit prelejvani vyflusaneho oleje dodatecne z bezneho
separatoru co je u budiku a regulatoru tlaku.
dik za pripadne info.
tomik.

> Jen pripominam, ze tyhle kompresory "flusaji" olej v mire vice nez
> vetsi, takze bez odlucovace
> ani ranu.
>
> JURP

AJT SERVIS s.r.o.