RE: Jaký nejlevnější pic?

cizek.milan na seznam.cz cizek.milan na seznam.cz
Čtvrtek Červenec 18 22:09:15 CEST 2019

Ahoj,

dovolím si v této souvislosti otázku… jak funguje přímo ten RPI watchdog, který má v kernelu modul, konfiguraci v /etc/watchdog.conf a zapíná se v /boot/… dtparam?

Měl jsem za to, že to nějakou podporu na úrovni hw (toho bcm chipu) má. A pokud nejede linux kernel a watchdog modul, je to tedy neúčinné?

Já to nějak nikde nemůžu najít, tak je to asi jen SW záležitost?

M.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Poucha
Sent: Thursday, July 18, 2019 4:51 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Jaký nejlevnější pic?

Zdravím,

potvrzuji, že všech zařízeních které s RB Pi děláme na přání zákazníků jsme dospěli k závěru, že bez WD to nejde. Takže máme desku s libozvučným názvem RBWDRTC, která obsahuje procesor a ještě RTC zálohované baterií. Nasunuje se přímo na konektor RB Pi. Jako procesor je tam nějaké MSP430, což je trochu kanón na vrabce (vzniklo to osekáním většího zapojení, kde byly i vstupy a výstupy atd)...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
pavel.poucha na papouch.com <mailto:pavel.poucha na papouch.com>
Tel. +420 777 232 485