Nahrada / datasheet TF401C

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Čtvrtek Leden 31 18:08:06 CET 2019

Zdravim,

kamarad prinesl nabijecku, v niz se mu podarilo vlozit obracene jeden LiIon
clanek (Nitecore, ctyrkanalova) a jeden kanal nejede. Domeril jsem se toho,
ze je nejaky podivny jeden dvojity FET, TF401C. Akorat se nemuzu dobrat
toho, co je to vlastne zac - google mne vytrvale odkazuje na AO4606 /
STC4606, coz mi pripada jako ptakovina, to je komplementarni P-FET / N-FET,
kdezto ja na te desce vidim ctyri identicke kanaly, kde by mi to nejak
nedavalo smysl.

Nemate nekdo lepsi google nebo nejakou dobre utajenou informaci, co to
vlastne je? Pouzdo SOIC-8, predpokladam, ze to nejak nahradit pujde,
prestoze je to "echt" Cinan a jediny normalni svab je tam LM358, co rozsveci
LEDky :)

Diky.

Pavel Kutina

---