Re: OT: úvahy o solárech

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Leden 30 07:35:36 CET 2019

to bude asi platit az ve chvili plneni pojistovny, nebo jine
odpovednosti pri prusvihu jako pozar, uraz atd.
nikdo mi neudela domovni prohlidku, jestli mam opravdu na strese nejakou
certikovane instalovanou placku, jak foto nebo vodni, pripadne fejkovou,
abych nastval sousedy :-).
alespon zatim to snad tak je, doufam ..
t.

AJT SERVIS s.r.o.