image vnutornej uSD PocketBook 624 Was: ako vytiahnut MicroSD kartu

iko iko.ikoon na gmail.com
Sobota Leden 26 14:06:29 CET 2019

Karta praskla,nejde citat. Neviem ci koli pukline (je to viac na okraju
vzadu [nie na strane kontaktov]).

Otazka teraz znie, nema niekto image vnutornej SD karty na PocketBook
Touch Basic (624)?

Viem ze u mna nepojde, maju to chranene na CID sd karty, ale je na to
sposob ako to spojazdnit.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.