Re: OT: Jak dnes funguje snímkování RTG?

Úterý Leden 22 07:16:06 CET 2019

Stalo se mi to na Srí Lance. Na moři přišla (pro mě v tu chvíli
nečekaně) vlna a hodila mi surfové prkno na ruku tak, že mi ohnula prsty
na druhou stranu. Pak už jsem byl chytřejší... První byla návštěva u
ajurvédského doktora. Nemá tam rentgen, za to kyblíky s mastičkama a
kanystříky s olejema. Vše řádně upatlané :-)
Prohmatal mi to, asi usoudil že tam nic zlomeného nemám. Nejdřív mi ruku
natřel olejem a pak na to dal asi 1 cm vrstvu bylinkové masti s tím, že
mám jít za 2 dny na kontrolu. Jenže to už jsem odlétal, tak jsem to jen
odmotal a zahodil. Kupodivu mast byla úplně vyschlá, vůbec nebyla
mastná. Otok hodně zmizel, něco málo tam zůstalo. Tady jsem s tím šel na
chirurgii. RTG potvrdil že tam nic zlomeného není, doktor mi na to
máznul smradlavou mastičku :-( a zavázal elastickým obvazem, že to prý
mám mít zavázané 10 dní.
Tak nevím - tady mám sice po tom RTG jistotu, že tomu doktorovi mohu
důvěřovat, ale myslím že účinnost zdejších mastiček na ty ajurvédské
nemá ani náhodou. Kdybych tam byl o 2 dny déle, třeba by mi to doléčil
úplně :-)
Anděl