Re: Normalizované smaltované dráty

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Leden 17 22:19:28 CET 2019

Já jsem kupoval 100m klubka 1,5mm2 a 2,5mm2  drátů s PVC izolací  na
rekonstrukci elektriky v bytě ( všude zatrubkováno, původně AL )  A v mém
případě byl průměr menší , než odpovídá průřezu. Průměr je u 1,5mm2
průřezu o 0,12mm menší a u 2,5mm2 průřezu o 0,2 mm menší.

V podstatě na to narazil i OK1VUM v konstrukci VF PA, kde používá
elektikářský drát jako bočník, také mu vyšlo, že výrobce to šidí.  (
http://www.ol3z.com/index.php/technicky-koutek/120-pa023cm-z-gsm-modulu )

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>