OT: sw: icq / klient miranda nefukcni ?

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Úterý Leden 15 14:23:31 CET 2019

Skuste este qip, mne zatial ide na ICQ ucet, prave som ho poslal aj
kamaratovi a idemu tiez. Len treba zaskrtnut use new autorization type v ICQ
ucte
mam verziu 2012 b9395
Ak by ste to nezohnal mozem to niekam nakopirovat. (netreba to ani
instalovat)

m.

-----Original Message-----
From: ajtservis
Sent: Monday, January 14, 2019 7:15 AM
To: hw konfera
Subject: OT: sw: icq / klient miranda nefukcni ?

dobry den.
od minuleho tydne mi nefunguje klient miranda pro icq. origo icq prej
jede. netusite nekdo reseni ? je to praveka sluzba, ale chodila mi i pod
win10 jen zkopirovanim adresare a ted konec.
je neco takto nenarocneho na data jako alternativa ?
idealne bez instalace. jde jen o text a kontrolu, ze "ziju" .
dik za info.
tomik.