stavba v Horni Suche http://components.online/foto/HE3DA-20190104.jpg

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Leden 11 18:14:24 CET 2019

 11.1.2019, 18:06:32

Čím pozděl  budete mít patent, tím pozděj vyprší.
A na druhou stranu, patentová ochrana, původně sloužící  na
ochranu malých před velkými, má v dnešní době, spíš podobu
klacku, kterým ti velcí, dokážou umlátit ty malé.
Pokud ale tu baterku "nikdo neviděl" tak ani nikdo nemůže
výrobce žalovat, že tato baterka porušuje jeho patenty YXZ a tím se
mlácení klackem, prozatím odkládá.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz