Topne kabely

ajtservis info na ajtservis.cz
Pátek Leden 11 15:50:35 CET 2019

doma jsem realizoval podlahove topeni uhlikovejma foliema od fenixu.
kupoval jsem i do koupelny na 48V, ale ty jsem nakonec nepouzil. pokud
je to na 20cm trubky, tak ustrihnout primerene na sirku a namotat
rulicku, pokud je tech 20cm rovnejch :-).
pripojeni na krajich je med ve folii, kde se to ma krimpovat, ale
normalne jem tu zatavenou med odizoloval a priletoval drat.
pokud potrebujete 3x 20cm x tusim 60cm, tak muzu poslat.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín