Topne kabely

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pátek Leden 11 14:52:31 CET 2019

Dobrý den,

mám tady samoregulační kabely Flexelec FSG/TP-30 230 V 30 W/m. Napájejí
se z jednoho konce, kam stačí přes dutinky nacvaknout napájecí kabel.
Při ohřátí odpor hmoty mezi dráty stoupá, takže kabel udržuje teplotu.
Přepočet na jiné napětí je u nich jasný. Kdyby vyhovovaly, tak se
ozvěte. Nebo ho mohu vzít a podíváte se na něj. Jako ohřev něčeho
podobného jsou podle mne ideální. .... 606776185

S pozdravem

Zeman