FM transmitter - výkon

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Leden 7 15:43:49 CET 2019

Neměly. Pasivní vyhledávací dipól HD-1 a předzesilovač spektráku mám
vypnutý. Je možné, že vyzařuje místní rozvod, ale to jsem neřešil,
neměl jsem čas. Ve spektru je šest stanic s přibližně stejnou úrovní a
hromada dalších tak 20 dB níže. Vysílač Praha-město mám tak 2 km.
Zkusím přiložit foto.

Josef Zeman