sw: 3d_tisk fusion360, otazky/odpovedi ...

ajtservis info na ajtservis.cz
Sobota Leden 5 20:45:44 CET 2019

pekny vikend
chtel jsem se naucit/prejit na sw. pro 2d kresleni a 3d modelovani
fusion360. byly svatky, tak jsem si dal omluvenku, ze tomu budu venovat
cas, ale vysledek je takovej napul.
HLAVNI problem je neexistence "cteciho" manualu, jen sama videa ...
u sw. co ted skutecne pouzivam ke konecnemu vysledku patri
corel_2017(2D), turbocad21(3D) a nakonec bud slic3r pro 3d tiskarnu a
gravostar + armote pro frezku.
idea byla, vsechno ve fusion360 a jen vystupy pro gcode podle strojku.
po prosezeni hodin u videi a obcas pocitu, ze to je super a uz neco
umim, pokazde prijde nejaka facka a vystrizliveni :-)
koupil jsem si i "skoleni"(videa) od cadstudia, prirucku v pdf od
adeonu(89str. :-) jako ze cas je drahej a opravdu me to castecne zivi.
u predchozich sw. mam pokazde pdf prirucku 1000+ stanek.
u fusionu je kulovy.
napadlo me udelat vlakno, kde by byly otazky, pokud nekdo ma a kdo neco
objevil(hodne se musi objevovat) , ze by odpovedel :-)
ja bych z dovolenim zacal.
mam nacrt(SKETCH), kde je x objektu a mezi nimi vazby. pravidelne se mi
stane, ze nekde je vazba na neco co uz nevim a nejde mi nacrt uzavrit.
zajimala by vlastnost 2D objektu a na nej pripojene vazby. jde to nejak
zjistit ?
tomik

p.s. videa jsem cerpal od adeonu p. Skarka a cadstudia(placena), vse
pouze v cestine, jinak neumim :-)