PWM jako audio

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Pátek Leden 4 09:00:26 CET 2019

Ahoj,

mám před sebou na víkend úlohu, kterou jsem ještě neřešil.
Potřebuji z malého 8bit procesoru přehrát zvuk (PCM audio). Zvuk mám uložený ve flash jako 8bit 22kHz, moje představa je, že pošlu bajt do PWM, dám načíst další bajt a počkám 1/22kHz. Respektive budu to dělat v přerušení s periodou 22kHz.

Ale vlastně jsem si uvědomil, že jsem nikdy neřešil, jaké parametry pro to PWM? Pokaždé jsem používal DA převodník a tam nebylo co řešit, ale u PWM jsem nenašel žádné obecné poučky jako "dej tam kmitočet XYZ, jinak to bude pískat" nebo tak něco.
Existují nějaká jednoduchá a snadno pochopitelná doporučení?