CHEM: pracka vrchni plneni, cim vycistit zasobnik ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Leden 3 17:39:57 CET 2019

savo nekde asi mame, nebo zitra koupim.
tady je prave ten zasobnik ve viku pracky, ktere se pak priklopi, tedy
zmeni ten zsobnik poloho o 90°. no a pak to tam nejaka tu vodu asi
pracka nacaka. nejakej plovak, co se hejba, ma jen oddil pro prasek.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín