Re: sledování prostoru

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Únor 26 22:00:02 CET 2019

Pokud nejste připojeni přes vesnického providera, který nešifrovvaně
komunikuje mezi svými AP (a má je locknuté jen na MAC), tak odposlech
nějakým rádobyhackerem nehrozí. Jinak samozřejmě poslouchá se, analyzuje se
všechno a plošně pomocí CISCO i ostatních výrobců To neznamená, že celý feed
jde někam jinam, ale že se vyhodnotí a pak se nevinným paketem třeba na
kořenové DNS pošle dotaz na doménu. Huawei naopak v západním světě má tu
smůlu, že jejich ochranné mechanismy úmyslně blokují zadní vrátka západních
systémů podobně jako Kašpersky. Navíc mají vyřešené 5G, což západní
konkurence ještě tolik nemá a plave v tom. Proto je ten nepřístojný tlak na
ně a mlžení že špehují.

Abych se přiznal, tek mě špehování od komunistické totality vadí podstatně
méně, než od demokratury. Za demokratury se za názory mafiánským způsobem
ničí existence, za totality máte jisté aspoň to místo v kotelně, kde si pak
můžete číst Vigiia v originále.

----- Původní zpráva -----
Od: Aleš Filip

Jak jsem zjistil, tak všechny ty levné IP kamery z Ebay sice umí odesílat
fotky na Cloud, nebo přes ftp, ale nezvládají ftps. Takže možná je ten cloud
naopak výhoda. Necháš si to posílat nezabezpečeným připojením někam na
cloud, a odtamtud si to vždy stáhneš, smažeš, a máš jistotu, že ti ten
nezabezpečený ftp protokol (jméno a heslo) cestou neodposlechne nějaký
Huavej :-)