Atmega pri nizsej teplote

Michal Lukac michal.lukac na fstroj.uniza.sk
Pátek Únor 22 01:59:15 CET 2019

Zdravim,

Mam napisany program v Atmega2560, zapisuje na SD kartu. Vsetko bezalo, az kym som stym neprisiel pod cca 10st.C.
Vtedy to zacalo robit chyby – cim nizsia teplota tym bolo viac chyb az to prestalo fungovat.
Ja som tu chybu nasiel a opravil takze teraz ten program bezi ako ma, ale zaujimalo by ma preco to zaviselo od teploty.
Chyba bola v tom ze som mal namiesto retazca “\”   len znak ‘\’ v argumente fcie kde mal byt retazec. Potom ten retazec pri izbovej teplote mal nulovu dlzku a pri nizsej teplote tam bol nejaky znak 0xFC. Myslel som ze nejaka cast RAM je vadna
a pri nizsej teplote sa necita korektne obsah ale ten program teraz bezi normalne. Skusal som aj na inom kuse a robilo to to iste.
Da sa to nejak vysvetlit?

m.