Re: Odchádzajúca pračka - prosím skúste poradiť 2

Jiří Nesvacil nesvacil na posys.eu
Pondělí Únor 4 18:05:41 CET 2019

My jsme měli opotřebovanou řemenici, jak píši tj. zuby na niž skoro
nebyly a přitom na ní šel ozubený řemen. Možná to mělo v začátku
přeskakovat při nějakém rozjezdu, ale po čase to rozhodně ztrácelo a hůř
pralo. Nová pere lépe akorát Bos* nějak šetřil na plechu z boku a rezne,
to na funkci naštěstí nijak neodebírá.  Asi není pravidlo, že vše
dřívější bylo dobré, to by nám například nestoupal věk.

Jirka