Plosnaky na 3D tiskarne?

Neděle Únor 3 18:18:04 CET 2019

Ja vam fakt nevim, z Ciny je doma tistak za 14 dni, pokud to specha, tak
pragoboard ho udela POOL servisem za 10-3 dny podle toho, kolik si je
clovek ochoten priplatit a neni to az takova raketa.
Kdyz uz doma jednostranny, volil bych klasicky fotochemicky postup. Ale
jednostranny je velmi omezujici, takze dvojstranny s maskou a potiskem
Cina za babku ale chvili to trva, nebo u nas rychleji ale to uz spis
ctyrvrstvy (ktery v Cine zas nedava uplne smysl na prototyp)