Plosnaky na 3D tiskarne?

tomas mainzer t.mainzer na gmail.com
Neděle Únor 3 17:43:22 CET 2019

Kamarad ma takovou tu mini frezku uspesne s tim jednostranne pcb vyrabi. se
stestim a kalibraci rovinnosti lze jit na roztec vyvodu 0.5mm. 1.27mm dela
bezne bez problemu.
Velka vyhoda je ze je to v jednom kroku vse rovnou vyvrtane. nemyslim si
ale ze by 3D tiskarna na to mela dostatecnou tuhost.
Takzez jsme zkouseli udelat tou frezkou sablonu na pastu z hlinikovych
obalu od piva. netezsi je obal vyrovnat a uchytit. taktez jako hranicni
byla roztec 0.5mm pin-pin.
TM.