Plosnaky na 3D tiskarne?

Milan B. milan na bastl.sk
Pátek Únor 1 11:57:20 CET 2019

Tieto metody funguju na na principe spalenia autolaku.  DPS sa nastrieka
ciernou sprejovkou, a lak sa odpali a potom sa lepta standardnou metodou.

Pouzitelne na rovnaky typ DPS,  ako sa da vyrobit frezovanim.

Skusal som pred casom rastrovy osvit fotorezistu laserovou hlavou na 3D
tlaciarni, ale nepodarilo sa mi dosiahnut rovnomerny pohyb pri danej
kombinacii HW/FW.

-m-