Linux Embeded Debug

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Sobota Prosinec 21 12:09:49 CET 2019

Když vám chodí křížová kompilace můžete zkusit stáhnout zdrojáky
gdb-7.6.2.tar.bz2 z https://ftp.gnu.org/gnu/gdb/ a zkusit to zkompilovat
~/cosi/gdb-7.6.2/gdb/gdbserver$ ./configure  --host=arm-linux-gnueabihf
~/cosi/gdb-7.6.2/gdb/gdbserver$ make -j4

Chce to asi 2 minuty času. Stačí opravdu jen v tom adresáři /gdbserver.
Buď to bude fungovat nebo ne.

Mrazík