[OT] bazar

Úterý Prosinec 17 14:25:23 CET 2019

Přátelé,

stěhuju se, tak třídím věci a pro něco nemám využití.

1) Klasická kytara Fender, měl jsem ambice začít hrát, ale vzaly
rychle za své, asi nemám talent. Je uložená v pouzdře a jen se na ni
práší, prakticky je jen vyzkoušená. (Mám k ní i ladičku.) Cena 2000.
(Nová stála asi 3500.)

2) Notebook Dell E5400, 2,54GHz, 250GB HDD, 3GB RAM, Windows 10. Cena 1500.

3) Dětské kolo 3-6 let (prostě první šlapací kolo pro dítě), růžové,
jako nové, je minimálně používané (jsem rozvedený a děti mám u sebe
jen každý druhý víkend, takže dcera ho prostě nestačila ojezdit než z
něj vyrostla). Cena 700.

4) Aku vrtačka / šroubovák black and decker, 12V NiCd akumulátor,
nevýhoda je, že když zůstane ve skříni, je po měsíci vybitá, výhoda
je, že NiCd akumulátoru to nevadí (skladují se ve vybitém stavu).
Funguje, vzhledově jako nová, jen se musí před použitím nabít. Cena
500.

Osobní předání možné v okolí Prahy - východ, tzn. Letňany, Černý most,
Brandýs, Úvaly, ale jezdím často i do Kolína.

Za ceny buď co jsem napsal nebo nejvyšší nabídce.

Pavel Kadečka.