Re: OT: jak řešit spor s prodejcem na Ali - ČP asi ztratila zásilku...

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Středa Prosinec 11 23:05:45 CET 2019


st 11. 12. 2019 v 22:49 odesílatel Petr Zahradník <clexpert na clexpert.cz>
napsal:

> No obyčejná zásilka nemá žádný tracking. To jsou zásilky, které nejsou
> nikde dohledatelné. Také je jistě dostáváš, jsou většinou pod $5. Jakmile
> je zásilka aspoň za $5, pak ji Číňan posílá jako sledovatelnou. Dostane
> číslo třeba jako to LE… A to tedy není obyčejná zásilka. Dříve to chodilo
> jako balíčky nebo doporučené zásilky proti podpisu. Před časem to Česká
> pošta začala měnit na ty mezinárodní obyčejné zásilky. Na zásilku nalepí
> zelené L a dělá, že je obyčejná. Ale není obyčejná, protože má číslo a je
> dohledatelná. A oni si ji potvrzují jako doručenou sami. Hodí ji do
> schránky a dělají jako doručeno.
>

Tak to jsem netušil, opravdu. Nějak jsem se po tom ani nepídil. Je to pro
mne nová informace :-o

>
>
> Však já neříkám, že máš zásilku reklamovat. To není reklamace. Dožaduj se
> od nich nějakého papíru o tom, že oni si sami potvrdili, že zásilku
> doručili, ale ty tvrdíš, že jsi žádnou zásilku nedostal a tedy že oni
> nemají žádný tvůj podpis. Tedy že informace „doručeno“ v trackingu není
> podložená, protože k ní pošta přistupuje jako k obyčejné zásilce. Asi ti to
> v češtině bude také k ničemu, ale uvidíš.
>

Jo , takhle jim to tam  zkusím podat, to vypadá dobře - a logicky.
Uvidím , jestli z nich dostanu  papír a zda  to nějak ovlivní spor.

Díky
JaKub


>
>
> Petr Zahradník, počítačový expert
>
> e-mail: clexpert na clexpert.cz
>
> mobil: 602 409 601, telefony: 475 501 627, 910 256 000
>
> http://www.clexpert.cz, http://www.zahradniksebavi.cz
>
> Petr Zahradník, Computer Laboratory
>
> Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
>
>
>
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: <http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20191211/bc75035b/attachment.html>


Další informace o konferenci Hw-list