Spinac osvetlenia - Fire control line

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Prosinec 9 09:30:38 CET 2019

On Mon, 9 Dec 2019, Jindrich Fucik wrote:

> Tak doplnění, našel jsem trochu lepší obrázek:
> https://img.banggood.com/images/oaupload/banggood/images/B1/D8/e479e9b1-d2bd-4d99-a9e4-8efb86b9d4c2.jpg
> Ruční spínač, nebo záložní zdroj pro nouzové osvětlení.

To uz je lepsi, ale to schema (ty barvy) je docela zavadejici.
Abych rekl moc nechapu tu funkci backup-power, zda se ze ten
detektor spina N vodic ke svetlu takze svetlo je trvale
pripojene na fazi. Privedeni faze na fire-line tedy nemuze
samo o sobe rozsvitit svtelo - to musi porad udelat ten spinac
sepnutim N vodice, pak ale musi byt i hlavni L vodic pod
proudem, takze mi unika smysl backup-power linky.

---------- Původní e-mail ----------