[OT] DHL International vs DHL Hong Kong

Stanislav Šmejkal smejkal na smejkal.com
Pátek Prosinec 6 12:36:05 CET 2019

> Když jsem se na elektronické podání dotazoval, pracovník chtěl obraty,
> ale je možné že jen chtěl rychle na oběd, dál jsem to nezkoumal. Podívám
> se jak to funguje dnes, děkuji za tip.

Elektronické podání máme na obci, obrat máme cca 4000 Kč/rok, jedu na to
jak doporučené zásilky, tak pruhy, máme i smlouvu na balíky, asi 2
ročně. Zásilky má domluvené házet do schránky u nás v obci, ale když to
odnesu na poštu, tak mi to na počkání zpracují, jinak to v 95 % případů
odejte ten den, kdy to dostane pošta do rukou. Ten zbytek přičítám
nepravidelnému vybírání schránky. Funguje to.

Používám i dopis online, takže kolem desátého následujícího měsíce mám
ve schránce postupně až 3 zásilky s fakturami (podání opnline, dopis
online, příp. balíky) na pár korun. Pošta je poslední pravidelný
dodavatel, který posílá faktury poštou :-). Ten dopis online (díky za
info zde v konvi) funguje taky, za 12 Kč to mám i s vytištěním a
dodáním, takže obyčejné dopisy ručně posílám výjimečně.

Standa