Railgun

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 5 19:49:54 CET 2019

Tak konečně začínám tušit, jak to vlastně funguje. Tak napíšu pár nápadů,
-Ty přívody k plastové komoře by možná pomohlo zkroutit jako twist.
-Hnací síla je úměrná I^2, takže umístit nad a pod komoru neodymy z
disku by tah zvětšilo jen málo. (a to jen pokud by byly správně pólované
:-) a samy někam neodletěly :-))
-Jaká je optimální velikost toho středního úseku kde se projektil dotýká???
Lubor