zase posta

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Pátek Srpen 30 23:30:08 CEST 2019

Tak to je pěkná představa. Mě se ani u jednoho balíčku nikdo na nic neptal, taky asi nebylo proč, protože ten nejdražší byl za necelých 300 Kč. Ale představa, že takto někde leží pytel balíků pro různé adresáty a čeká se, až se všechny odbaví, aby je pošta vůbec mohla začít doručovat je naprosto šílená. Zajímavé je, že toto se mi vloni nedělo, balíčky sice chodily "v dávkách", ale tak nějak +- pár týdnů okolo očekávaného termínu.
Co se týče toho clení, ano, celníci mají různé požadavky, vím jak složité bylo dostat se do celního skladu, kterej provozovala kamarádova firma, abych jim pomohl identifikovat, co jim to vlastně poslali za přístroje, případně jestli jsou funkční, a hlavně jak to správně označit a zabalit. Na druhém konci světa si tehdy někdo popletl balíky. Ale že by se kvůli jednomu balíku nedalo sáhnout na ty ostatní, tak taková věc tam nebyla.

A teď mě ještě napadlo, že to nereagování v případě pošty klidně může být i nedoručením nějakého papírku/oznámení do schránky, tak jak se nám to opakovaně děje s balíky. Dost často dostávám pouze opakovanou výzvu, nejlépe několik dní po vyzvednutí zásilky na poště (podle čísla balíku zaslaného odesílatelem). Pokus o doručování ani pokus o vhození prvního oznámení se tak nějak nekoná. Když ale ani nebudu tušit, že se mám k něčemu vyjadřovat, tak by mě zajímalo, jak velký sklad na takové pytle tam máte. Statisticky se vám tam budou muset kupit. :-)

Na druhou stranu, pracuji u o kousek menší státní organizace, a vidím, že všude je to stejné. Takže se snažte, držím vám palce.

Tomáš OK2MTM
PS. to že kolegové spravuji systém znamená že ho opravují, nebo že jsou to správci?

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Admin HWnews
Sent: Friday, August 30, 2019 10:42 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: zase posta

No vzhledem k tomu, ze jsem insider jsem po pricine take patral.
Mimochodem jsem ted organizacne zaclenen v tymu, kde nejaci mi kolegove (nikdy jsem je nevidel) spravuji ten system toho vyclivani a ukladani...vcetne toho predavani tech datovych souboru, ktere si vymenuji postovni spravy celeho sveta.

Pokud lezi balik na vyclivaci poste je velmi pravdepodobna situace, ze je v postovnim uzaveru (lidsky: pytel s plombou), ktery neni cely proclen. Tohle neni vymysl CP, ale celniku...nechapu proc, ale pokud je v tom pytli 100 zasilek a jedna jedina nema vyrizene celni rizeni tak nepusti dal do prepravy celej ten pytel. Takze staci nekdo kdo se jim neozyva a nehlasi k zasilce, ke ktere je treba vyridit celni formality a baliky cekaji.
Nevim jak se to resi pak kdyz dotycny nereaguje...zrejme jsou tam nejake predepsane cekaci doby..coz muze byt klidne pul roku.

RV