ESP32 timeout

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Srpen 30 12:46:16 CEST 2019

Já používám ESP32 v režimu wifi klienta (Wifi_sta) a uvedené nepozoruji.

Zakopaný pes ovšem může být ve wifi AP, na některých AP lze nastavit
"izolaci klientů" a pokud jste na stejném AP, tak si na ESP32
nepingnete.  mám AP mikrotik a na něm to chodí obvykle dobře, na AP
Airlive, je to sázka do loterie, jestli se 2 zařízení na wifi uvidí a
nebo ne.

Takže vždy ověřuju dostupnost z počítače připojeným přes kabel. z něho
to jde vždy.

testněte :-)

Petr