Bezdratovy spoj na 4km pres mesto

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Středa Srpen 28 12:09:24 CEST 2019

Tuším, že Mikrotik něco takovýho dělá. Jestli si to dobře pamatuju, tak to bylo okolo 10GHz a cena za anténu okolo 20 tisíc a to snad včetně licence. Já jsem nakonec vzal MKT na 5GHz, na kilometr v přiměřeným zarušení to jede okolo 800Mbit. Ta anténa stála nějaký tři tisíce.
Možná by se někde daly půjčit a vyzkoušet, jestli nestačí. Samozřejmě tím nejde zaručit, že bude stačit i za rok či dva, ale cena je významně nižší, než u těch vyšších frekvencí.