Umela zataz

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Srpen 21 17:43:10 CEST 2019

V ruke som nedrzal, ale v pinzete ano :-) Spajkovali sme nim v skole GaAs
cipy na podlozku (preto som tam uviedol aj tych cca 150 stupnov teplotu
tavenia). S inymi aplikaciami skusenost nemam.

Ak sa to da rozobrat, znamena to, ze medzi kovmi je nejaka vrstva cohosi,
pravdepodobne najviac oxidov. Inaksie povedane, urcite je to horsie ako
spajkovany spoj; ale ze nakolko, tak to je tazka otazka, moze to byt
nepozorovatelne podobne ako u akehokolvek rozoberatelneho kontaktu medzi
kovmi.

wek