Re: Firma Promesa - zkušenosti?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Srpen 21 08:44:03 CEST 2019

rano jsem je lehce "prolustroval". firma neni cerstve zalozena. pocet
zamestnacu 7-9. sidlo firmy/barak je/vypada i jako vyrobni a je jejich
majetkem, zadne pohledavky v katastru.
zvenku ale zadne firemni napisy, alespon podle webu.
cerstva jednoclovekova garazovka to tedy neni :-)
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín