STM32CubeIDE - zkusenosti

Pátek Srpen 16 08:57:38 CEST 2019

Tento týden jsem teprve postřehnul, že je k dispozici tento produkt -
používá jej již někdo?

Zatím mám dve zásadní výtky - pokud v MX vygeneruju nové zdrojáky,
přepíše mi to změny v nastavení projektu (optimalizace, dodatecne
adresare include a moje adresare se zdrojaky to nastavi jako exclude
from build) V nastavení jsem volbu, která by to ovlivnila, nenasel.

Dale nefunguje Code Completion a nemohu najit v nastaveni advanced menu
kde by to melo jit nastavit - nastaveni je proti beznemu eclipse + CDT
zda se velmi ocesano

Pokud to neni problem jenom u mne, doufam, ze toto bude brzy nejak
poreseno, zatim jedine zasadni problemy, ktery jsem nasel.