Re: Požkozený videosoubor - oprava?

iko iko.ikoon na gmail.com
Úterý Srpen 13 20:42:20 CEST 2019

No, mp4, uzasny to format (citaj debilny). Pokial sa korektne neukonci,
tak nejde prehrat. Ono podstatne info o subore sa zapisuju na konci pri
zatvoreni suboru.

Na "opravu" je treba este dodat jeden funkcny subor z toho isteho
zariadenia/kamery, bez neho to asi nepojde.

Dalsia vec, aj ked sa to opravi, tak asi nebude sediet frame rate,
niekde to mozno bude zrychlene, niekde spomalene.

Informacie tu uvedene su moje vypozorovania, nemusia byt uplne presne.

Asi tolko.

--
iko

Odoslané z môjho osobného počítača pomocou protokolu SMTP.