OT: macOS

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Čtvrtek Srpen 8 11:33:42 CEST 2019

Ano podobne,

v 2008 som si kupil MacBook Pro a funguje doteraz, stale sa na nom daju
robit bezne veci. Musel som len vymenit baterku. Ktora uz vtom case mala
vydrz okolo 5-8 hodin, co bolo asi 3x tolko ako "bezne" notebooky. Bol
lahky a ked som s tym isiel do tunela nemusel som vlacit nabijacky a pol
tony pocitaca. Uz vtedy mali podsvietenu klavesnicu (velmi uzitocne) a
velky trackpad (velmi prakticke), co neskor obslahli takmer vsetci :-)
Novy MacBook som si kupil asi az o 8 rokov neskor, nie koli vykonu, ale
hlavne z dovodu ze bol este tensi a este lahsi a baterka vydrzala 12 hodin.

Ano, su drahe, ale neporovnatelne robustnejsie a vykonnejsie ako
ekvivalentne plastaky. Mechanicky maju obrovsku vydrz, nic tam ani po
rokoch nevrzga, baterka drzi. Vlacim to po tuneloch a po stavbach. Mam
este niekolko pracovnych windows plastovych laptopov na flashovanie
fpga, ku pristrojom a podobne, je to neuveritelne otravne vlacit to
vsade a cakat 10 minut kym sa to preberie zo spanku.

Podotykam, ze prvy som si kupil za vlastne, ale viacej som na tom robil
ako pouzival doma, druhy je firemny :-)

b.