Lokátor na 433Mhz

Josef Zeman jozem na volny.cz
Pondělí Srpen 5 08:40:18 CEST 2019

Zdravím

a kouknu, co dali kluci do cansatu. Během letu odesílali data
a po žuchnutí někam do terénu ho hledali asi osmiprvkovou yaginou.
Ještě parkuje ve sklepě. Původní verze chodila na 433 MHz, ale nakonec
tam dali 868 MHz kvůli rozměrům do letadla. Taky šetřili každý gram. To
by mělo být přesně ono. Jen se divím, že tohle nemají modeláři už dávno
vypilované k dokonalosti. I když to na závodech některé kategorie
nedovolují, tak na nezávodní zalétání se může hodit.

Zeman