Re: HTML příloha byla odstraněna místo textu příspěvku.

Milan B. milan na bastl.sk
Neděle Duben 28 08:26:05 CEST 2019

Informovat autora spravy, aby dodrziaval pravidla konferencie.

Napriklad toto: Nakonfigurujte si svůj mailovací program tak, aby
neposílal do listu žádná zbytečná data (ms-tnef a podobně) a také aby
posílal jen textové maily. Neposílejte prosím do konference maily, které
obsahují tentýž text jednou jako text a jednou jako HTML

Viz: https://vyvoj.hw.cz/teorie-a-praxe/meta-faq-konference-hw-news.html

So samotnou spravou neurobite asi nic - bola zrejme iba v HTML formate a
mailman zjavne zobrazuje iba plaintext cast

-m-