Re: Čínský audio přehrávač, reklamace

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Duben 24 20:27:53 CEST 2019

To myslím nejde, ale můžete stále přidávat "messages". Takhle jsem si
během dispute vyměnil asi 20 zpráv. Číňan se mě snažil překecat na
všelijaké vyrovnání mimo Ali, takže komunikace byla čilá. A mezitím jsem
editoval a doplňoval svůj popis situace. Stručně, koupil jsem displej do
mobilu, který při testu a osazení fungoval a přestal fungovat po 5
dnech. Vše jsem nafotil a natočil video a pořádal o celou částku.
Dohadování bylo složité, protože chtěli video s původním displejem, že
to není mobilem, ale ten už jsem neměl. Prodejce nabídl 0, to jsem
odmítl, pak Ali nabídli 0, to jsem zase odmítl. Opakovaně vysvětloval
problém, Ali pak nabídli o dolar méně, což jsem akceptoval, prodejce se
asi týden cukal a pak to přijal - dispute trvalo 21 dní.

Martin Hanek