RE: Fwd: OT: Zkracování adres, bylo Re: Magnetaky :)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Duben 12 08:14:42 CEST 2019

Naco to komplikovat...

linka<http://www.google.sk/>

ale vyzaduje to format sprav html

a nie som si isty ci aj v roku 2019 su vsetci v konfere s tym stotozneni.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jaroslav Buchta
Sent: Friday, April 12, 2019 7:52 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Fwd: OT: Zkracování adres, bylo Re: Magnetaky :)

Jestli to dobre chapu, tak funkcnost toho zkraceneho linku bude zavisla na provozu teto sluzby, nebude sluzba, nebude link...

A taky ta sluzba urcite nevznikla pro blaho lidstva ale hlavnim ucelem bude cmuchani a slideni, zalezi tedy na co to pouzivat, u vtipu je to samozrejme nepodstatne ale na soukrome dokumenty bych to nepouzival...