mini cnc

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Čtvrtek Duben 11 11:25:47 CEST 2019

Jasně, podložka je nejlepší. Dokonce se pro průmyslové použití dělá
neplněný kartón kalibrované tloušťky. Ten je navíc průlinčitý, takže
se skrz něj dají ploché obrobky přicucnout vývěvou. Pro hobby účely
většinou stačí oboustranná lepicí páska.

Aleš Procháska