Esp32 a TFT displej 3-4"

Neděle Duben 7 08:49:43 CEST 2019

Identifikovat radic je zaklad - obcas je to orisek ale prodejci vetsinou
pisou tuto informaci a az na vyjimky to i sedi. Jinak detektivka se
ctenim datasheetu a registru... Ty TFT radice maji slozitou
inicializaci, kazdy jinou a pokud neco nesedi, nezobrazi vetsinou nic.
Tutovka je asi nejbeznejsi ILI9341, nebo pak s vetsim rozlisenim
ILI9488, pokud to arduino knihovna podporuje (ja to pouzivam primo bez
knihoven, jen nekolikrat jsem to zkousel na arduino platforme)