OT: WebAssembly

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pondělí Září 24 20:03:00 CEST 2018

Díky za reakci.
Trochu se pokusím to vysvětlit. Bývalý kolega byl z této technologie
nadšený, prý po něm všichni chtějí webové aplikace a takhle stačí vzít
původní zdrojáky C/C++ (a asi jiné jazyky) a pomocí emscripten
http://kripken.github.io/emscripten-site/index.html to přeložit a je z
toho webová aplikace, kterou je možné spustit v prohlížeči.
No, v zásadě je to pravda, ale zatím to má ještě dost velké mouchy.
Existuje pro to beta verze frameworku Qt
https://wiki.qt.io/Qt_for_WebAssembly tak jsem zkusil přeložit něco, co
už mám hotové. Je to testovací program z této stránky
https://kizarm.github.io/pwm/html/index.html. Je to jeden z mála
projektů, které takhle přeložit vůbec jdou. Zatím chybí podpora vláken a
přístup k souborům v sandboxu jsem také moc nepochopil.
Aplikace je hodně jednoduchá a přesto má víc jak 12MiB, protože si sebou
tahá veškeré knihovny a dokonce i fonty. Tak nevím.

Mrazík