hot wire anemometr

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pondělí Září 24 06:02:09 CEST 2018

Pro mateřskou školu?

No já nevím, ale na rovinu, spočítat jaké bude proudění při jakém výkonu
dole a pak to ještě experimentálně ověřit a potvrdit, že to tak je.
(případně ověřit a dokázat proč jsem naměřil něco jiného) mi nepřijde
jako jednoduchý úkol. Sice jsem prošel vysokoškolskou fyzikou (už je to
teda značně let) ale včerejší odpoledne nám nestačilo na to abysme se
dobrali nějakého výsledku.

Pokud to dáte levou zadní, tak sem s tím.

Díky moc

Petr