[OT] Houby

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Sobota Září 15 18:42:48 CEST 2018

Ještě bych podotknul, že není všechno "bedla jedlá". U nás rostou i
vyložené nejedlé až jedovaté  druhy. Když mě někdo zve slovy: "našel
jsem bedly, mám je usmažené, pojď ochutnat", tak rychle řadím zpátečku.
Zvlášť, když na dotaz co jsou to přesně za bedly jen pokrčí rameny a
podotkne, že jsou všechny jedlé.

Petr

>>> https://imgup.cz/image/L8a8
>>> https://imgup.cz/image/L8aK