Re: Instalace USB driverů FTDI / Papouch 485 na WIndows 10 64b

Ondřej Pavelka opavelka na gmail.com
Pondělí Září 10 22:43:14 CEST 2018

Když se přihlásí Papouch SB485, je u něj viděl v podrobnostech ve Správci
zařízení VID 5050 a PID 0103

Pokud se podívám do driverů, které nabízí ke stažení, je tam pro verzi
2.12.18
FTDI="FTDI"
DESC="CDM Driver Package - VCP Driver"
DriversDisk="FTDI USB Drivers Disk"
PortsClassName = "Ports (COM & LPT)"
VID_0403&PID_6001.DeviceDesc="USB Serial Port"
VID_0403&PID_6010.DeviceDesc="USB Serial Port"
VID_0403&PID_6011.DeviceDesc="USB Serial Port"
VID_0403&PID_6014.DeviceDesc="USB Serial Port"
VID_0403&PID_6015.DeviceDesc="USB Serial Port"
VID_0403&PID_6031.DeviceDesc="USB Serial Port"
VID_0403&PID_0000.DeviceDesc="USB Serial Port"
SvcDesc="USB Serial Port Driver"
SerEnum.SvcDesc="Serenum Filter Driver"

a pro verzi, která se v PDF návodu doporučuje k instalaci - 2.04.06
[Strings]
FTDI="FTDI"
DESC="CDM Driver Package"
[...]

Pokud tam natvrdo přidám další řádek s 5050 a 0103, tak to nejde - asi to
není zahrnuté v CAT souborech.

Výrobek je to pěkně starý (10 let ?), to je pravda, možná že teď už je
použité PID a VID jiné. Nevím.
Prostě podle mě, pokud se v instalačním INF souboru neshoduje PID a VID,
tak to prostě jít nainstalovat nemůže. Nebo se pletu ?