Re: OT Rhodiování

Aleš Procháska prochaska na divesoft.cz
Pondělí Září 10 16:21:18 CEST 2018

Tady je jasná volba stříbrná zlatnická pájka. Ani není tak strašlivě drahá,  "jenom" stokrát dražší než PbSn.

Aleš Procháska

 Od:   Petr Zapadlo <zapik na email.cz>
 Komu:   HW-news <hw-list na list.hw.cz>
 Odesláno:   10.9.2018 15:54
 Předmět:   OT Rhodiování

Zdravím,

dovolím si taky jedno OT, v poslední době se rozmohla móda rhodiování.
Je fakt že rhodium jako povrchová vrstva je dlouhodobě stálé a hezké.

Kamarádka vyrábí šperky pájením klasickou olovnatou pájkou. někde na
netu jsem zahlédl, že cín se nedá přímo porhodiovat, je třeba udělat
měděnou nebo niklovou mezivrstvu.  když jsem došel s cínovaným šperkem
do běžného zlatnictví, tak mě odmítli s tím, že rhodiují jen zlato a
stříbro.

Neznáte někoho, kdo by byl schopen nanést rhodium i na cínovaný povrch?

Díky

Petr