kto mi vyrobi vykonove tlmivky

Daniel Valuch balu na k-net.fr
Středa Září 5 15:17:42 CEST 2018

u vysokeho saturacneho prudu je dolezita dlzka magnetickeho obvodu
(H=I/l). Skor nejake U jadra, pripadne v kombinacii s I jadrami by to
mohli vyriesit.

Styri U126/91/20 v konfiguracii Svajciarsky kriz daju efektivnu dlzku
960mm, to pri 200A urobi uz celkom rozumnych 210 A/m. S materialom 3C90
okolo 0.5T. Sice uz trochu saturuje a zabera vela miesta, ale nevieme
presne ako velmi to vadi :-) Prinajhorsom sa vypodlozi jednym jadrom na
kazdej strane.

Jedna takato zostava poskytne 3uH, takze 26 kusov. Krat 2720 gramov, to
uz zacina mat rozmery kedy to stoji za pozornost :-))))

Alebo poskladat z I100/25/25, tam by to malo byt jednoduchsie, lebo sa
efektivna dlzka aj prierez da nastavit na tolko, kolko treba.

V kazdom pripade som zvedavy na report na najblizsej listovici.

b.